مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-25بين الملل

رایزنی دستیار وزیر امور خارجه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران 


دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه  به صورت جداگانه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران دیدار و رایزنی کرد .

- دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه  به صورت جداگانه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران دیدار و رایزنی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه در دیدار سفیر اوکراین در تهران ضرورت حفظ امنیت اتباع و دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین، دیپلمات ها و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف را مورد تاکید قرار داد.

علیرضا حقیقیان با بیان اینکه ما نگران امنیت و سلامت کلیه اتباع ایرانی هستیم به سفیر اوکراین یادآوری کرد که دولت این کشور تمام تدابیر لازم را در این خصوص، از جمله فراهم آوردن زمینه خروج امن اتباع ایرانی از این کشور را مدنظر قرار دهد.

مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه خواستار آن شد که با توجه به بسته بودن حریم هوایی اوکراین، امکان خروج اتباع ایرانی از مرز زمینی کشورهای همسایه از جمله لهستان فراهم شود.

سرگی بوردیلاک، سفیر اوکراین نیز در این دیدار اطمینان داد که دولت متبوع وی تمام تدابیر لازم را برای حفظ امنیت اتباع ایرانی و در صورت امکان خروج آنها از اوکراین به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دستیار وزیر امور خارجه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران 

رایزنی دستیار وزیر امور خارجه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران